هیپنوتیزم در اصفهان چیست؟
هیپنوتیزم رگرسیون شامل نوعی خواب درمانی است که فرد را به گذشته برمی گرداند. هدف از این نوع هیپنوتیزم کشف علت یک موضوع یا مشکل در زمان حال است. در این روش فرد به سمت خاطرات گذشته خود هدایت می شود و وقایع گذشته برای درک بهتر وضعیت فعلی خود تحلیل می شود. هیپنوتیزم رگرسیون اغلب به عنوان آخرین راه حل برای ایجاد تغییر در رفتار یا دیدگاه استفاده می شود. این تکنیک به یک درمانگر آموزش دیده، ماهر و با تجربه نیاز دارد. زیرا مرور برخی رویدادهای گذشته ممکن است آسیب زا و دردناک باشد.

هیپنوتیزم چشم یا هیپنوتیزم از راه دور چیست؟
هیپنوتیزم از راه دور که به عنوان تله هیپنوتیزم نیز شناخته می شود، نوع دیگری از هیپنوتیزم است. در این روش همان طور که از نامش پیداست، دو طرف از نظر فیزیکی به هم نزدیک نیستند و فرد پیام ذهنی مورد نظر را به فردی که دور است می رساند تا کاری را که می خواهد انجام دهد.

به این ترتیب نمی توانید فرد را مجبور به کاری کنید که با اصول اخلاقی و اعتقادات او در تضاد است و باید در سطح ناخودآگاه از کار یا تغییری که می خواهد انجام دهد راضی باشد. به عنوان مثال، اگر فردی که می شناسید عادات رفتاری ناخوشایندی دارد، با کمک این روش می توانید او را وادار به ترک رفتارهای منفی خود کنید.

استفاده از هیپنوتیزم
هیپنوتیزم ممکن است در درمان برخی از اختلالات پزشکی که در آن عوامل روانشناختی باعث علائم جسمانی می شوند، موثر باشد. کاربردهای رایج خواب عبارتند از:

درمان حملات پانیک (حمله پانیک چیست؟) و سندرم استرس پس از سانحه (PTSD)
انواع فوبیا
بی خوابی (ابتدا باید علت بی خوابی شبانه مشخص شود.)
آسم
بیماری های پوستی از جمله زگیل و پسوریازیس

اطلاعات بیشتر در سایتناهید عنایتی