سریال های کره ای جدید (۲۰۲۲-۲۰۲۳)

اگر سریال کره‌ای باز قهاری باشید، حتما هر چیز خوبی که در سال‌های گذشته پخش شده را تماشا کرده‌اید. پس الان زمان معرفی سریال جدید کره ای به شما است. در ابتدای لیست، ما سریال‌های جدید را معرفی کرده‌ایم که جزء بهترین سریال های کره ای 2022 و 2023 هستند. در بخش دوم این مطلب هم سریال‌های ماندگار و قدیمی‌تر را مشاهده خواهید کرد. اما فعلا با سریال کره ای جدید آشنا شوید.

شکوفایی جوانی ما/ Our Blooming Youth – سریال کره ای جدید

  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • امتیاز آی ام دی بی: ۷.۷/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۰
  • ژانر: تاریخی، معمایی، مهیج

یکی از سریال کره‌ ای جدید و پربیننده‌ای که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، سریال Revenant است. این سریال، به علت سر و کار داشتن با موجودات ماورایی و تلفیق ژانر وحشت و رازآلود، توانست سریالی پربیننده از شبکه SBS بشود.

داستان سریال: گو سان یونگ، زنی عادی است که خود را با درس خواندن و تلاش برای آزمون استخدامی مشغول کرده است. اما به یک باره، توسط نیرویی عجیب و ماورایی تسخیر شده و می‌تواند شیاطین و موجودات اهریمنی را ببیند. در سمت دیگر داستان، یوم هه سانگ است که یک پروفسور دانشگاه می‌باشد و قادر است شیاطین، و همینطور اهریمنی که سان یونگ را تسخیر کرده ببیند. این دو نفر، با کمک هم تصمیم می‌گیرند علت خودکشی‌های عجیبی که در شهر اتفاق افتاده را پیدا کنند.

در صورتی که داستان‌های مربوط به شیاطین و موجودات ماورایی را دوست دارید، این سریال که به تازگی پخش شده و ۱۲ قسمت دارد را از دست ندهید.

ما همه مرده ایم/ All of Us Are Dead – سریالی جدید با حس و حال زامبی

امتیاز آی ام دی بی: ۷.۵/۱۰

  • تعداد قسمت‌ها: ۱۲
  • ژانر: ترسناک، مهیج

یکی از سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۲ تولید شده و ۱۲ قسمت فصل اول آن در تلویزیون کره حنوبی توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، سریال ما همه مرده‌ایم از کارگردان معروف کره‌ای یعنی
لی جه-کیو است. این سریال حال و هوایی ترسناک و هیجان انگیز دارد و اگر از تماشا سریال‌هایی با سطح استرس بالاتر لذت می‌برید، تماشا سریال کره ای All of Us Are Dead را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

داستان سریال: استرس دقیقا از لحظه‌ای وارد مدرسه دبیرستان کره‌ای می‌شود که دانش آموزان متوجه ورود ویروس همه‌گیر زامبی می‌شوند. در ابتدا دانش آموزان با حبس کردن خود در تلاش برای محافظت از خود هستند؛ اما اوضاع دقیقا از آنجایی خطرناک می‌شود که بچه‌های دبیرستان به ترتیب به زامبی تبدیل می‌شوند و دیگر هیچ قسمتی از دبیرستان برای هیچکس امن نیست.

از گور بازگشته/ Revenant

  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸.۱/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۲
  • ژانر: معمایی

سریال Our Blooming Youth داستانی تاریخی درباره‌ی دو نجیب‌زاده است. این سریال تلفیقی از ژانرهای کمدی، عاشقانه، معمایی و هجان‌انگیز دیده می‌شود تا سلایق گوناگون پوشش داده شده و همه بتوانند از تماشای آن لذت ببرند.

داستان سریال: ولیعهد لی هوان، جوانی بداخلاق، متکبر و بدجنس است. او همچنین دچار طلسمی است که هیچ‌کس از آن خبر ندارد. بنابراین دوستی ندارد و زیر سایه‌ی طلسم خود، فردی تنها شده است. در سوی دیگر داستان مین جائه‌ یی است که دختری بسیار باهوش و زرنگ است و در خانواده‌ای اشرافی زندگی می‌کند؛ اما روزی، تمام خانواده‌اش به قتل می‌رسند و برای او به جرم قتل پاپوش درست می‌شود. حال، افرادی به دنبال او هستند تا او را دستگیر کنند.

این سریال، از آن دست سریال‌های پرطرفدار و همینطور اعتیادآور است که می‌توانید تمامی آن را به یکباره در یک روز تعطیل تماشا کنید و لذت ببرید.

کیمیای روح/ Alchemy of souls

  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز آی ام دی بی: ۸.۷/۱۰
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۸
  • ژانر: فانتزی، اکشن، درام

این سریال که معرفی می شود یک سریال تاریخی است که سال ۲۰۲۲ پخش شد و تقریبا سریال کره ای جدید به حساب می آید و مخاطبان زیادی هم داشت. اگر طرفداران سریال‌های تاریخی هستید و جدیدا چیزی پیدا نکرده‌اید که نظرتان را جلب کند، بد نیست سراغ کیمیای روح که از نظر مخاطبین بهترین سریال کره ای تاریخی جدید بوده است. پارت اول سریال، از جون تا آگوست ۲۰۲۲ در ۲۰ قسمت پخش شد و پارت دوم، از دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. سریال کیمیای روح، یکی از بهترین سریال های کره ای 2022 بوده است.

داستان سریال: در کشور فرضی داهو، ساحرگان و جادوگران جوان با سرنوشت پیچیده‌ی خود کلنجار می‌روند. آن‌ها تحت طلسمی به نام «کیمیای روح» هستند که بهشان اجازه می‌دهد بدن‌هایشان را هر وقت که خواستند عوض کنند. حال، به‌طور اتفاقی روح جنگجوی ممتازی به نام ناک سو، در بدن شخص بیماری به نام مودوک اسیر شده است.

در بستر این داستان فانتزی-تاریخی، شاهد داستان عاشقی شخصیت ها، و نبردهایی می‌شوید که در تمامی سریال‌های تاریخی دیده می‌شوند. سریال Alchemy of souls، جایزه بهترین کارگردانی را در جشنواره Korea Drama Awards به دست آورد.